Reklama a marketing

Analýzy a výzkum marketingového prostředí
Zaměřujeme se prioritně na výzkum spojený s analýzami získaných informací. Sbíráme, třídíme a analyzujeme informace pro vhodnou aplikaci marketingové strategie, a díky tomu jsme schopni velice přesně zacílit propagaci na vhodné zákazníky.
Máme vlastní systémy, které vyhodnocují marketingové prostředí z dané země či regionu. Na základě získaných dat jsme schopni zvolit vhodnou prodejní strategii, která je pro cílové skupiny přijatelná a lákavá. Tím dosahujeme zvýšení zájmu o nabízený produkt či službu v povědomí veřejnosti a upevňujeme postavení společnosti v konkurenčním prostředí.
Jedná se jen o základní seznámení naší činnosti v marketingu.

Základní specializace:
- výzkum konečných spotřebitelů
- výzkum image společností
- výzkum konkurence
- výzkum reklamy
- výzkum prodeje
- výzkum trhu
Výzkum segmentace trhu dle:
- Času
- Geografie
- Psychografie
- Demografie
- Chování spotřebitele
.
Harmonogram při zpracování marketingových strategií:
- Specifikace požadavků
- Cíle výzkumu
- Plán a doba výzkumu
- Sběr interních a externích informací
- Analýza a vyhodnocení informací
Branding a Corporate Identity
Společnost se musí propagovat promyšleným a jednotným způsobem, proto je konkurenční odlišnost a jedinečnost důležitou firemní filozofií. Cílová image se musí od konkurence značně lišit, jelikož to ovlivňuje rozhodnutí zákazníka, zda zvolí onu značku produktu či nikoli.
Pro své interní projekty zpracováváme:
- Firemní kulturu
- Firemní komunikaci
- Firemní design
Koncept grafiky a designu
Grafika a design jsou jedním z klíčových hodnocení společností, na kterou je velice často pohlíženo nejen obchodními partnery, ale i zákazníky. Zaměřujeme se na širokou škálu grafického zpracování, které si zajišťujeme pro své vlastní projekty.
Pro své interní projekty zpracováváme:
- Webdesign
- Grafický design
- Průmyslový design
- Produktový design
Public Relations
Vždy připravujeme koncepci, která je vytvořena dle skutečných potřeb organizace. Prostřednictvím různých forem komunikace tvoříme pozitivní obraz společnosti. Zaměřujeme se na aktivní a pasivní formu komunikace s vnějším a vnitřním prostředím.
Pro své interní projekty zpracováváme:
- Analýzy situací
- Analýzy organizací
- Analýzy veřejnosti
Mediální propagace
Zabýváme se nejen jednorázovou propagací subjektu, ale i o dlouhodobou promyšlenou a jednotnou propagaci firmy. Podstata mediální propagace je v tom, aby oslovila co nejlevněji a nejefektivněji zvolenou cílovou skupinu a zajistila dlouhodobou propagaci společnosti. Orientujeme se na moderní postupy v mediální propagaci, které vychází nejen z osvědčených postupů, ale i z našich výzkumů.
Pro své interní projekty zpracováváme:
- Transmisivní mediální strategie
- Elektronické a internetové mediální strategie
- Tištěné mediální strategie
- Outdorové mediální strategie